loading...
بررسی و تحلیل گوشی ها و باتری ها
موبایل باتری بازدید : 39 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (0)

Samsung Galaxy Buds Pro به طور رسمی معرفی شد. هدفون های بی سیم سامسونگ یک مجموعه واقعی از رقبای AirPods Pro است که با قابلیت حذف قابلیت تغییر نویز فعال (ANC) و صدای 360 درجه همراه با تعداد دیگری از پیشرفت های جدید ارائه می شود.

 

از دیگر مزایای آن می توان به طراحی ضدآب و ویژگی تشخیص صدا اشاره کرد که با شروع صحبت به طور خودکار با صدای محیط درگیر می شوند بهترین قسمت؟ Galaxy Buds Pro فقط 200 دلار هزینه دارد که 50 دلار کمتر از AirPods Pro است. 

 

بررسی Samsung Galaxy Buds Pro ما را بخوانید

بهترین هدفون بی سیم شما می توانید خرید

Samsung Galaxy Buds Pro vs Buds Live vs Buds Plus : کدام یک را باید دریافت کنید؟

از تاریخ عرضه و رنگ های Galaxy Buds Pro گرفته تا همه ویژگی های آن ، در اینجا همه آنچه را باید در مورد گوشواره های سامسونگ بدانید آورده شده است.

 

قیمت و تاریخ انتشار Samsung Galaxy Buds Pro

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

همانطور که شایعه شده ، قیمت Galaxy Buds Pro 200 دلار (219 پوند در انگلیس) است. این مقدار بیشتر از Galaxy Buds Live است ، اما حدود 50 دلار کمتر از AirPods Pro است.

 

علاوه بر این ، آنها در حال حاضر برای سفارش از سامسونگ و آمازون در دسترس هستند و از 15 ژانویه از طریق سایر خرده فروشان عمده در دسترس هستند. این به Galaxy Buds Pro شروع دو هفته ای در Galaxy S21 جدید ، Galaxy S21 Plus و گوشی های هوشمند Galaxy S21 Ultra که از 29 ژانویه به فروش می رسند.

 

مشخصات Samsung Galaxy Buds Pro

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

Galaxy Buds Pro هر کدام 0.2 اونس وزن دارد که بسیار کمی بیشتر از AirPods Pro است ، اما آنها همچنین تنظیمات بلندگوی دوگانه جدیدی را ارائه می دهند. Galaxy Buds Pro به جای یک درایور پویا در هر هدفون ، که به تنهایی دامنه فرکانس کاملی را پوشش می دهد ، شامل یک ووفر 11 میلی متری برای سطح پایین و یک توییتر 6.5 میلی متری برای سه برابر است.

 

همچنین هر هدفون شامل سه میکروفون داخلی است که دو عدد در خارج و یک میکروفن داخلی است. این موارد برای تماس های صوتی و همچنین ANC استفاده می شوند و توسط هر دو فناوری "Wind Shield" سامسونگ و یک واحد صوتی وانت تقویت می شوند. اولی حساسیت میکروفن ها را به نویز باد کاهش می دهد ، و دومی بر صدای شما هنگام صحبت تأکید می کند ، به این ترتیب شخصی که با او تماس می گیرید می تواند شما را نسبت به هر نوع صدای پس زمینه بهتر بشنود.

 

آنها همچنین از استاندارد بلوتوث 5.0 ، روی رمزگذارهای SBC و AAC استفاده می کنند. متأسفانه هیچ پشتیبانی از aptX در اینجا وجود ندارد.

 

 

طرح Samsung Galaxy Buds Pro

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ می گوید Galaxy Buds Pro از طراحی Galaxy Buds Live الهام گرفته است ، اما جوانه های جدید بسیار زیباتر از اجزای لوبیایی شکل هستند.

 

پیشرفت های عملی نیز وجود دارد. نکات در انتهای یک شکل مخروطی کوچک قرار دارد ، که با دقت بیشتری کانال گوش شما را پر می کند - در این روش با ایجاد یک مهر و موم محکم ، اثربخشی ANC را افزایش می دهد. Galaxy Buds Pro نیز از گوش شما دور نخواهد بود ، که علاوه بر اینکه بهتر به نظر می رسد باید به جلوگیری از بلند شدن صدای باد در میکروفون ها نیز کمک کند.

 

بهترین از همه ضد آب بودن IPX7 است. برای اولین بار در سری Galaxy Buds ، Galaxy Buds Pro فقط ضد عرق و ضد پاشش نیست ، بلکه می تواند غوطه ور شدن کامل در آب شیرین را تا 30 دقیقه و در عمق تا 1 متر تحمل کند. این یک مزیت بزرگ نسبت به AirPods Pro است که فقط دارای مقاومت پایه IPX4 در برابر پاشش است ، اگرچه بخاطر داشته باشید IPX7 فقط در مورد Galaxy Buds Pro اعمال می شود: قاب شارژ آنها ضد آب نیست.

 

همچنین می توانید سه رنگ Galaxy Buds Pro را انتخاب کنید: سیاه ، نقره ای و بنفش.

 

ویژگی های Samsung Galaxy Buds Pro

تبلیغات

 

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

به نظر می رسد سامسونگ مراقبت بیشتری را برای تجلیل از Galaxy Buds Pro با ویژگی های خاص انجام داده است. مهمترین این موارد ANC است که سامسونگ آن را "ANC هوشمند" می نامد: شما می توانید با استفاده از برنامه Samsung Wareable که احتمالاً تا 99٪ فرکانسهای قابل شنیدن است ، میزان صدای پس زمینه را خاموش کنید.

 

همچنین یک حالت صدای محیط وجود دارد ، اساساً حالت شفافیت ، که تا 20 دسیبل سر و صدای بیرون را افزایش می دهد - برای این کار شما می خواهید با کسی صحبت کنید ، یا به عنوان مثال ، یا از طریق ترافیک گوش دهید ، بدون نیاز به برداشتن جوانه های کهکشان از گوش خود طرفدار.

 

حالت صدای محیط همچنین با یک ویژگی کاملاً جدید ، Voice Detect ارتباط برقرار می کند. با فعال کردن این ، به راحتی صحبت کردن با صدای بلند به طور خودکار صدای محیط را درگیر می کند ، زیرا میکروفون ها به صدای شما گوش می دهند.

 

ANC و Ambient Sound نیز می توانند به صورت پویا کار کنند ، بسته به محیط اطراف کاربر ، به طور خودکار میزان نویز محیط را قطع یا تقویت می کنند.

 

مورد مهم دیگر 360 Audio ، پاسخ سامسونگ به ویژگی Spatial Audio در AirPods Pro و AirPods Max است . همزمان با فناوری ردیابی هدایت از دالبی ، 360 Audio یک جلوه فراگیر ایجاد می کند که با نگاه کردن به اطراف ، نقاط اصلی سازها و آوازهای مختلف را ثابت نگه می دارد.

 

با این حال ، سامسونگ می گوید در دسترس بودن 360 صوتی "از نظر دستگاه متفاوت خواهد بود" و برای ما تأیید کرد که اکنون فقط Galaxy S21 ، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra از 360 Audio پشتیبانی خواهند کرد.

 

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

Galaxy Buds Pro بسیاری از ترفندهای دیگر را نیز دارد. آنها تحت SmartThings Find ، سیستم سامسونگ برای ردیابی فناوری از دست رفته با استفاده از شبکه سیگنال های بلوتوث قرار گرفته اند ، بنابراین در صورت نابجا یا دزدیده شدن جوانه ها می توانید خودتان فرصت بازیابی آنها را داشته باشید.

 

برخی از ویژگی های اضافی اختصاصی کهکشان نیز وجود دارد که به نظر می رسد زیبا است ، حتی اگر برای کار به دستگاه های منبع خاص سامسونگ نیاز داشته باشند. از طرف دیگر ، Galaxy Buds Pro بسته به این که از چه چیزی استفاده می کنید ، می تواند به طور خودکار بین تلفن های هوشمند و تبلت های Galaxy جابجا شود: مثالی که سامسونگ ارائه می دهد ، تماشای ویدیو در رایانه لوحی با استفاده از جوانه ها ، سپس پاسخ دادن به تماس تلفن Galaxy خود برای تغییر است. جوانه ها به آن منتقل می شوند ، سپس آویزان می شوند و فیلم را از سر می گیرند تا دوباره به رایانه لوحی برگردانند.

 

همچنین می توانید ورودی میکروفون Galaxy Buds Pro را با ضبط ویدئو در یک گوشی دستی Galaxy همگام سازی کنید ، که می تواند برای سازندگان ویدیو که می خواهند کیفیت میکروفون بهتری از آنچه میکروفون داخلی دستگاه خود مدیریت می کند ، مفید باشد.

 

ماندگاری و شارژ باتری Samsung Galaxy Buds Pro

تبلیغات

 

Samsung Galaxy Buds Pro

 

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

هر هدفون حاوی یک باتری 61 میلی آمپری است که 5 ساعت از زمان پخش ANC یا حداکثر 8 ساعت با ANC خاموش را در خود نگه می دارد. در مورد شارژ 472 میلی آمپرساعتی 13 ساعت دیگر با ANC و 20 ساعت بدون اضافه در مجموع به ترتیب 18 ساعت و 28 ساعت اضافه می شود.

 

اگر نسبتاً کم باشد ، این یک مزیت دیگر نسبت به AirPods Pro است که با استفاده مکرر از قاب شارژ ، 4.5 ساعت پخش ANC و حداکثر 24 ساعت پخش غیر ANC را نوید می دهد.

 

Galaxy Buds Pro همچنین می تواند سریع شارژ شود و از 5 دقیقه شارژ یک ساعت وقت گوش دادن به دست بیاورد و خود کیف شارژ نیز به صورت بی سیم تکمیل شود: هر شارژر بی سیم Qi باید کار کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 2,096
  • بازدید کلی : 5,201