loading...
بررسی و تحلیل گوشی ها و باتری ها
موبایل باتری بازدید : 77 پنجشنبه 12 فروردین 1400 نظرات (0)

این روزها وجود بدون گوشی هوشمند دشوار است و با وجود زندگی زیادی که در این دستگاه های کوچک وجود دارد ، نمی خواهیم آب آنها در یک زمان نامناسب تمام شود.

در آزمایش های ما ، آیفون 11 پرو مکس  بیش از هشت ساعت عمر باتری را ارائه می دهد ، اما اگر مدل قدیمی تری داشته باشید که ممکن است به همین اندازه دوام نداشته باشد ، چه می کنید؟ برنامه تعویض باتری 29 دلار اپل مدت هاست که از بین رفته است ، اما بسته به نوع مدل آیفون که دارید ، می توانید 49 تا 69 دلار برای تعویض باتری جدید بپردازید. اگر ترجیح می دهید چند ماه دیگر بدون پرداخت باتری (یا آیفون) جدید هزینه کنید ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید امتحان کنید.

بهترین شیوه های زندگی با

قبل از اینکه به روش های کوتاه مدت برای افزایش عمر باتری شما بپردازیم ، مهم است بدانید که برای کمک به باتری در برابر آزمایش زمان چه کاری می توانید انجام دهید. در اینجا آنچه ائتلاف باتری مسئول می گوید:

  • هنگام استفاده یا ذخیره باتری های لیتیوم یون ، از شدت دما ، چه زیاد و چه پایین ، خودداری کنید.
  • زمان شارژ باتری را با شارژ 100٪ یا 0٪ به حداقل برسانید ، زیرا باتری های استرس بسیار بالا و پایین هستند.
  • از "شارژرهای سریع" خودداری کنید ، اگرچه راحت است ، باتری های یون لیتیوم را سریعتر از شارژ استاندارد تخریب می کند.

اگر می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید ، تنظیماتی وجود دارد که می تواند تغییر کند و ویژگی هایی را می توانید برای صرفه جویی در مصرف انرژی تغییر دهید. در اینجا کارهایی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید تا عمر باتری آیفون خود را تقویت کنید و امیدوارم بتوانید آن را بدون نیاز به شارژ مجدد در طول روز انجام دهید.

تبلیغات

حالت کم مصرف را فعال کنید

یکی از قوی ترین سلاح های شما در برابر تخلیه باتری ، حالت کم مصرف است  . با فعال کردن آن ، تلفن شما فقط مهمترین کارها را انجام می دهد ، بنابراین فعالیت های پس زمینه مانند بارگیری و واکشی نامه غیرفعال هستند.

نحوه فعال کردن حالت کم مصرف در آیفون

با کم شدن باتری به زیر 20 درصد ، حالت Low Power Mode به طور خودکار شروع به کار می کند ، اما همچنین می توانید آن را به صورت دستی فعال کنید تا تلفن شما برای مدت طولانی تری کار کند (البته تنها در صورتی که باتری تلفن شما کمتر از 80 درصد باشد ، کار خواهد کرد).

به قسمت Settings> Battery> Low Power Mode بروید و آن را روشن کنید. می دانید که این ویژگی فعال شده است زیرا نماد باتری در گوشه بالا سمت راست زرد می شود.

روشنایی صفحه نمایش را تنظیم کنید

نمایشگرهای گوشی های هوشمند این روزها بزرگتر و روشن تر هستند ، اما صفحه های واضحی  که شما را در شب بیدار نگه می  دارند باعث از بین رفتن عمر باتری شما می شوند. خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی آن روشنایی را کم کنید.

ابتدا روشنایی خودکار را فعال کنید. به  Settings> Accessibility> Display & Text Size> Auto-Brightness بروید  و آن را روشن کنید. سپس تلفن شما روشنایی خود را براساس وضعیت روشنایی فعلی تنظیم می کند. اگر نور کافی برای دیدن داشته باشید ، صفحه نمایش خود را خاموش کرده و باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود.

تنظیمات روشنایی صفحه آیفون

همچنین می توانید سطح روشنایی را به صورت دستی در  Settings> Display & Brightness تنظیم کنید ، در صورتی که اگر iOS 13 داشته باشید می توانید حالت تاریک را روشن کنید ، اما همچنین روشنایی را از طریق نوار لغزنده تنظیم کنید. یک اسلایدر نیز از طریق Control Panel قابل دسترسی است. از گوشه بالا سمت راست در مدل های iPhone X پایین بکشید یا در آیفون های قدیمی به پایین بکشید. نماد روشنایی را کمی فشار دهید و لغزنده را به بالا یا پایین ببرید.

تبلیغات

 

خاموش کردن خدمات موقعیت مکانی

سرویس های موقعیت مکانی برای برنامه هایی مانند Google Maps یا Yelp مفید هستند ، اما این پینگ های GPS می توانند سریع باتری را خراب کنند. خدمات موقعیت مکانی را از طریق تنظیمات> حریم خصوصی> خدمات موقعیت مکانی به طور کامل  خاموش کنید و تلفن شما تغذیه داده های مکان را برای این سرویس ها متوقف می کند.

مکان تنظیمات آیفون

با این وجود ، باعث می شود تعدادی از برنامه های مفید کار نکنند. برنامه آب و هوایی شما برای آخرین پیش بینی نمی داند شما کجا هستید و نمی توانید براساس Google موقعیت مکانی خود را برای راهنمایی بخواهید. به همین ترتیب ، اپل گزینه شخصی سازی نحوه استفاده اکثر برنامه ها از داده های مکان را فراهم می کند: هرگز ، هنگام استفاده از برنامه یا همیشه. به عنوان مثال "هنگام استفاده از برنامه" را برای Google Maps انتخاب کنید و برنامه فقط هنگام باز کردن مکان شما ، نه در پس زمینه و تخلیه باتری ، مکان شما را پینگ می کند.

بازخوانی برنامه پس زمینه را خاموش کنید

وقتی یک برنامه iOS را می بندید ، تا زمانی که وارد حالت تعلیق نشده باشید ، برای مدت کمی ادامه پیدا می کند. با این حال ، با استفاده از برنامه به روزرسانی پس زمینه ، این برنامه های معلق هنوز می توانند به روزرسانی و محتوای جدید را بررسی کنند - روندی که می تواند عمر باتری را تخلیه کند.

تازه کردن برنامه تنظیمات iPhone

شما می توانید Background App Refresh را به طور کامل یا فقط برای برنامه های خاص غیرفعال کنید. به  تنظیمات> عمومی> بازخوانی برنامه پس زمینه بروید . برای خاموش کردن آن ، روی Background App Refresh به بالا ضربه بزنید یا انتخاب کنید که فقط از طریق Wi-Fi اتفاق بیفتد.

تبلیغات

برای غیرفعال کردن برنامه به برنامه ، به منوی قبلی برگردید و برنامه های تازه کردن ، مانند ایمیل یا سیستم عامل های شبکه اجتماعی را پیدا کنید. آنها را خاموش کنید. این نباید در نحوه کار برنامه تأثیری داشته باشد ، اما ممکن است هنگام بازگشت به اطلاعات ، اطلاعات جدیدی یک لحظه بیشتر طول بکشد.

سفارشی کردن «واکشی داده های جدید»

داشتن ایمیل بر روی تلفن شما بسیار راحت است و دریافت داده ها به این معنی است که صندوق ورودی شما همیشه جدیدترین پیام ها را نمایش می دهد. اما شما می توانید با جستجوی مداوم پیام های جدید یا موارد تقویم ، نحوه وقوع این واکشی ها را سفارشی کنید تا تلفن باتری خود را خالی نکند.

داده های تنظیمات آیفون

با رفتن به تنظیمات> گذرواژه ها و حساب ها> واکشی داده های جدید ، فشار داده ها را خاموش  کنید . در اینجا ، می توانید داده های Push را به طور کامل غیرفعال کنید یا اینکه چند بار می خواهید آیفون برای بررسی محتوای جدید در برنامه های مختلف پشتیبانی از آن ، انتخاب کنید.

اعلان ها را کاهش دهید

اعلان های تنظیمات آیفون

اگر صفحه شما با پیش نمایش هر اعلانی که دریافت می کنید روشن می شود ، با هر متن ، هشدار اخبار جدید یا دنبال کردن توییتر انرژی مصرف می شود. قطع این وقفه ها باعث صرفه جویی در باتری و سلامت شما می شود.

تبلیغات

یک گزینه یافتن اعلانی از برنامه ای است که می خواهید ساکت شود ، صفحه را به سمت چپ بکشید و مدیریت را انتخاب کنید. در اینجا می توانید هشدار را بی سر و صدا تحویل بگیرید ، به این معنی که به مرکز اعلانات شما می رود ، اما در صفحه قفل نشان داده نمی شود ، صداها را پخش نمی کند ، یا یک بنر یا نماد نشان را نشان نمی دهد. همچنین می توانید اعلان های این برنامه را کاملاً خاموش کنید.

یا به  تنظیمات> اعلان ها بروید  و نحوه و زمان برنامه های خاص اعلان ها را سفارشی کنید.

Wi-Fi را خاموش کنید

استفاده از Wi-Fi یک روش عالی برای کاهش میزان استفاده از داده است ، اما معجزه ای برای باتری شما نمی کند. تلفن شما به طور مداوم شبکه های Wi-Fi نزدیک را جستجو می کند ، به همین دلیل است که وقتی خارج از خانه هستید ، لیست شبکه های موجود به طور مداوم تغییر می کند.

تنظیمات آیفون wi-fi

سریعترین راه حل خاموش کردن Wi-Fi در  تنظیمات> Wi-Fi است . کلید بالای صفحه را خاموش کنید. این کار را می توانید از طریق کشویی مرکز کنترل نیز انجام دهید. روی نماد Wi-Fi ضربه بزنید تا خاموش شود. فقط به یاد داشته باشید که هنگام بازگشت به خانه یا مکانی با Wi-Fi ثابت آن را دوباره روشن کنید ، مبادا تمام داده های تلفن همراه خود را استفاده کنید.

بلوتوث و AirDrop را خاموش کنید

به طور مشابه ، بلوتوث و AirDrop به طور مداوم به دنبال اتصال هستند ، اما دلیلی برای فعال بودن آنها در همه زمان ها وجود ندارد.

تنظیمات آیفون بلوتوث

با رفتن به  تنظیمات> بلوتوث  و کشیدن ضامن برای خاموش کردن ، بلوتوث را خاموش کنید. با رفتن به  تنظیمات> عمومی> AirDrop> دریافت خاموش ، AirDrop را خاموش کنید .

تنظیمات آیفون airdrop

همچنین می توانید AirDrop را از مرکز کنترل خاموش کنید. از آیفون X به بالا و از پایین صفحه یا در آیفون های قدیمی به پایین بکشید. گزینه های منو را در بالا سمت چپ کمی فشار دهید. در منویی که ظاهر می شود روی AirDrop ضربه بزنید و گزینه Receiving Off را انتخاب کنید.

تبلیغات

به حالت هواپیما بروید

اگر واقعاً در گیر برق هستید ، دستگاه خود را در حالت هواپیما قرار دهید که تمام ویژگی های بی سیم تلفن شما را خاموش می کند. تماس و پیامک از طریق شما برقرار نمی شود ، اما در صورت لزوم برای iMessages و سایر کارها هنوز می توانید به Wi-Fi متصل شوید. ساده ترین راه برای این کار این است که در کنترل پنل به دنبال نماد هواپیما بگردید و روی آن ضربه بزنید. همچنین در تنظیمات قابل دسترسی است. فقط آن را روشن کنید.

تنظیمات آیفون حالت هواپیما

می دانید که توسط نماد هواپیما در بالا سمت راست فعال می شود.

پیشنهادات Siri را خاموش کنید

سیری قرار است به عنوان "دستیار دیجیتال" شما عمل کند ، بنابراین در iOS او   بر اساس فعالیت شما پیشنهادهایی را ارائه می دهد . به عنوان مثال اگر بیشتر روزها قهوه دریافت می کنید ، سیری ممکن است سفارش شما را در همان ساعتی که به طور معمول آن را انجام می دهید ، پیشنهاد دهد. این عالی است ، اما او برای انجام این کار باید در پس زمینه کارهایی را انجام دهد ، که - حدس می زنید - باتری را تخلیه می کند.

تنظیمات آیفون سیری

به  تنظیمات> سیری و جستجو بروید . در بخش Siri Suggestions ، می توانید آنها را در جستجو ، در Look Up و در صفحه قفل فعال یا غیرفعال کنید.

تبلیغات

کشتن فعال را بکشید

دستگاه های iOS را انتخاب کنید که  از Siri هندزفری پشتیبانی می کنند ، به این معنی که می توانید "Hey، Siri" بگویید و بدون نیاز به لمس آیفون خود س aالی بپرسید. اما این بدان معناست که دستگاه در انتظار دستور شما است ، بنابراین اگر از Siri آنقدر استفاده نکنید ، خاموش کردن گوش دادن فعال می تواند به تخلیه باتری کمک کند.

تنظیمات iPhone گوش دادن فعال است

به  تنظیمات> سیری و جستجو بروید ، در اینجا می توانید "گوش دادن به" Hey Siri "را غیرفعال کنید. در عوض ، می توانید" Press Side Button for Siri "را فعال کرده و همچنان با فشار دادن یک دکمه دستیار اپل را صدا کنید.

به روزرسانی خودکار برنامه را خاموش کنید

همیشه بهتر است که برنامه ها و سیستم عامل های خود را به روز نگه دارید. برخی از به روزرسانی ها به برنامه های شما کمک می کنند تا سریعتر و روانتر اجرا شوند و قدرت پردازش لازم برای عملکرد آنها را کاهش می دهد.

به روزرسانی تنظیمات آیفون

از زمان  iOS 7 ، اپل از به روزرسانی خودکار برنامه پشتیبانی کرده است ، به این معنی که وقتی به روزرسانی برنامه ای از راه می رسد ، تلفن شما آن را در پس زمینه نصب می کند تا همیشه به روز باشید. گرچه این روند می تواند باتری را خالی کند. برای خاموش کردن موقت آن ، به  Settings> iTunes & App Store بروید  و کلید کنار Updates را خاموش کنید.

تبلیغات

جلوه های حرکت را حذف کنید

تعدادی از ویژگی های آیفون وجود دارد که به نظر جالب می آیند - به عنوان مثال جلوه های حرکتی روی آیکون های برنامه و تصویر زمینه پویا - اما باتری شما را به آرامی تخلیه می کنند.

با رفتن به تنظیمات> قابلیت دسترسی> حرکت> کاهش حرکت ، جلوه های حرکتی را در برنامه ها  خاموش کنید و سپس کلید را برای روشن کردن ویژگی تغییر دهید. اما توجه داشته باشید که با این کار   انتقال صفحه و جلوه هایی که حل می شوند و همچنین اثر اختلاف منظر - جایی که کاغذ دیواری ، برنامه ها و هشدارها همراه شما حرکت می کنند هنگام شیب دستگاه ، غیرفعال می شوند.

جلوه های حرکتی تنظیمات آیفون

در همین حال ، تصاویر پس زمینه پویا پس زمینه هایی هستند که حاوی حرکت و تغییر در طول زمان هستند. لازم نیست این ویژگی را خاموش کنید. فقط  یک تصویر زمینه انتخاب کنید  که از طریق تنظیمات> تصویر زمینه> انتخاب یک تصویر زمینه جدید> عکسها حرکت نکند  .

کاغذ دیواری پویا و بزرگنمایی چشم انداز وقتی تلفن در حالت کم مصرف است به طور خودکار خاموش می شوند.

ارتعاشات را مدیریت کنید

آیا می دانید مکانیزم موجود در تلفن شما مسئول لرزش ها باعث می شود عمر باتری زیاد شود؟ از آنجا که موتور کوچکی در داخل دستگاه که وظیفه لرزش را دارد به انرژی نیاز دارد ، ممکن است کمی در ساکت شدن تلفن شما کمک کند. 

ارتعاشات تنظیمات آیفون

برای غیرفعال کردن آن ، به Settings> Sounds & Haptics بروید و Vibrate on Sound یا Vibrate on Silent را خاموش کنید.

تبلیغات

رام کردن iCloud

ویژگی iCloud Photos اپل عکسهایی را که از تلفن گرفته اید به cloud ارسال می کند ، بنابراین می توانید در سایر دستگاهها و وب به آنها دسترسی داشته باشید  . این یک ویژگی خوب است ، خصوصاً اگر تلفن شما گم شده ، به سرقت رفته یا خراب شده باشد. اما بله ، ارسال آن عکس ها به فضای ابری به باتری نیاز دارد.

تنظیمات آیفون icloud

اگر در حین بیرون بودن به کمی باتری اضافی نیاز دارید و می خواهید ریسک کنید ، این کار را از طریق تنظیمات> عکسها> عکسهای iCloud غیرفعال  کنید .

یک کیف باتری بخرید

اگر هنوز نمی توانید بدون شارژ مجدد روز را پشت سر بگذارید ، یک کیف باتری در نظر بگیرید. گزینه های زیادی برای آیفون X ، آیفون 11 و همچنین سایر مدل های آیفون در دسترس است .

 
 

جامعه ی ما

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 472
  • بازدید سال : 2,123
  • بازدید کلی : 5,228