loading...
بررسی و تحلیل گوشی ها و باتری ها
موبایل باتری بازدید : 40 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

با استفاده از Moto G Power ، موتورولا فرمول برنده تلفن های ارزان قیمت را ارائه داده است. از آنجا که غیرممکن است تلفنی با هزینه کمتر از 300 دلار برای همه مردم باشد ، مهم این است که یک یا دو ویژگی پیدا کنید که برای مردم واقعاً مهم باشد و آن را کاملاً ناخن بزنید. در مورد Moto G Power ، این ویژگی عمر باتری است.

 

دو تکرار گذشته این گوشی - Moto G7 Power و Moto G Power سال گذشته - با قول یک تلفن ماندگار ارائه شده است. و نسخه امسال نیز به همان اندازه چشمگیر است. 

 

بهترین گوشی های اندرویدی

اینها بهترین تلفن های بدون قفل هستند

مشخصات MOTO G POWER (2021)

قیمت: 199 دلار ، 249 دلار

اندازه صفحه نمایش: 6.6 اینچ (1600 در 720)

پردازنده: Snapdragon 662

RAM: 3 گیگابایت ، 4 گیگابایت فضای

ذخیره سازی: 32 گیگابایت ، 64 گیگابایت

دوربین های عقب: 48 مگاپیکسل (f / 1.7) اصلی ؛ ماکرو 2MP (f / 2.4)؛ عمق

دوربین های جلو 2MP (f / 2.4) : 8MP (f / 2.0)

اندازه باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

باتری (ساعت: چند دقیقه): 14:04

اندازه: 6.5 x 3 x 0.37 اینچ

وزن: 7.3 اونس

 

بررسی Moto G Power (2021) ما تلفنی را پیدا می کند که با شارژ طولانی مدت کار می کند. و در طول مسیر ، این تلفن با قیمت جذاب چند ترفند دیگر را نیز به خود جلب کرده است که مورد توجه شکارچیان معامله قرار می گیرد.

 

بررسی Moto G Power (2021): قیمت و در دسترس بودن

64 گیگابایت Moto G Power (2021) 249 دلار قیمت دارد و هم اکنون قفل آن در Motorola.com به فروش می رسد . شرکت های مخابراتی که قصد دارند این تلفن را ارائه دهند شامل Boost Mobile ، Cricket ، Consumer Cellular ، Google Fi ، Republic Wireless ، US Cellular ، Verizon و Xfinity Mobile هستند.

 

فیلم های پیشنهادی برای شما ...

 

پخش فیلم15.5 ساعت!  Moto G7 بیشترین عمر باتری را در بین تمام تلفن ها دارد

Tom's Guide Gaming God of War پدر / پسر زمان پیوند

23/04/18Tom's Guide Gaming God of War پدر / پسر زمان پیوند

آیا 1300 دلار خوب است ؟؟؟؟ Samsung Galaxy Note 20 Ultra REVIEW

18/08/20آیا 1300 دلار خوب است ؟؟؟؟  Samsung Galaxy Note 20 Ultra REVIEW

بررسی: Motorola Edge Plus

04/05/20بررسی: Motorola Edge Plus

عمر باتری IPhone SE 2020 یک خرابی اساسی است

29/04/20عمر باتری IPhone SE 2020 یک خرابی اساسی است

Motorola Razr Review: تلفنی خیره کننده و متوسط ​​1،500 دلاری

13/02/20Motorola Razr Review: تلفنی خیره کننده و متوسط ​​1،500 دلاری

علاوه بر آن نسخه 249 دلاری که دارای 4 گیگابایت رم است ، شما می توانید در Best Buy یک موتور 32 گیگابایتی Moto G Power (2021) با 3 گیگابایت RAM با قیمت 199 دلار خریداری کنید . می توانید فضای ذخیره سازی را در هر دو مدل Moto G Power جدید از طریق اسلات microSD در تلفن ها گسترش دهید. 

 

بررسی Moto G Power (2021): بهترین ویژگی ها

با گذراندن مدتی برای آزمایش آخرین نسخه Moto G Power ، موارد مختلفی در مورد تلفن وجود دارد که از جمله آنها می توان به چندین مورد اصلی اشاره کرد که این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است. در اینجا دلیل این است که Moto G Power (2021) تلفنی است که اگر به دنبال بهترین گوشی ارزان قیمت هستید می توانید از آن استفاده کنید.

 

ویژگی برتر Moto G Power (2021): قیمت

قیمت های تلفن تمایل به افزایش رو به بالا دارند ، بنابراین خوب است که موتورولا همچنان به قیمت Moto G Power ادامه می دهد. قیمت 2021 همان مدل سال گذشته است که یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمتی بود که بررسی کردیم. همین موضوع را می توان برای Moto G Power (2021) نیز گفت.

 

Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

حتی بهتر ، موتورولا راهی برای کاهش حتی بیشتر قیمت G Power پیدا کرده است ، اگرچه شما مجبور خواهید بود حافظه و حافظه کمتری ذخیره کنید. با این وجود ، تلفنی که عمر باتری چند روزه با هزینه کمتر از 200 دلار را بدهد ، ارزش این مصالحه ها را دارد ، مخصوصاً اگر بودجه خود را تماشا کنید.

 

 

ویژگی برتر Moto G Power (2021): دوام طولانی باتری

بیایید دور بوش نزنیم. شما به Moto G Power (2021) متوسل می شوید زیرا می خواهید تلفنی طولانی مدت با شارژ شارژ شود و با باتری 5000 میلی آمپرساعتی ، این تلفنی است که می تواند به قول خود عمل کند.

 

Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

Moto G Power (2021) چه مدت با شارژ دوام می آورد؟ به قدری طولانی که وقتی ما در ابتدا بررسی Moto G Power (2021) خود را منتشر کردیم ، تلفن همچنان در حال آزمایش باتری بود که در آن ما یک تلفن کاملاً شارژ شده داریم که به طور مداوم وب را از طریق تلفن همراه مرور می کند تا وقتی که تمام شود.

 

ما چندین بار آن آزمایش طاقت فرسا را ​​انجام داده و نتیجه را متوسط ​​می گیریم تا ببینیم چه نوع عمر باتری را انتظار دارید و Moto G Power (2021) ناامید کننده نیست. به طور متوسط ​​14 ساعت و 4 دقیقه طول کشید ، این بدان معناست که می توانید روز را - و احتمالاً طولانی تر - را بدون نیاز به شارژ تلفن خود پشت سر بگذارید.

 

طرفداران Moto G Power سال گذشته به خاطر دارند که این تلفن 16 ساعت به علاوه رکورد دوام داشته است. اما Moto G Power جدید به جز یک گوشی دیگر که در یک سال و نیم گذشته بررسی کرده ایم ، پشت سر گذاشت و شایسته جایگاهی در لیست طولانی ترین عمر باتری تلفن است .

 

انتظار شارژ سریع با Moto G Power را نداشته باشید. پس از 30 دقیقه شارژ مجدد تلفن تخلیه شده ، 22 درصد از ظرفیت باتری برگشتیم. آیفون SE که به لطف شارژر 5 وات خود دقیقاً شیاطین سرعت شارژ نیست ، در آن زمان به 29 درصد رسید.

 

ویژگی برتر Moto G Power (2021): طراحی گوشی

تبلیغات

 

شما انتظار ندارید که یک تلفن 249 دلاری یک میلیون دلار به نظر برسد ، اما در حالی که موتور 7.3 اونسی Moto G Power احساس می کند ، کمی چاق و چله است ، موتورولا به وضوح تلاش کرد تا ظاهری به این گوشی بدهد که از ریشه بودجه آن فراتر رود. مدل خاکستری فلاش که من آزمایش کردم ، یک الگوی مارپیچی دوست داشتنی در پشت خود دارد ، و من قرار گرفتن در مرکز آرایه دوربین عقب را دقیقاً بالای آرم ظریف موتورولا می خواهم. (نسخه های خرده فروشی گوشی در گزینه های Polar Silver و Glowing Blue عرضه می شوند.)

 

Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

حاشیه های جلوی گوشی به لطف برش دوربین دایره ای در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر و کمبود سنسور اثر انگشت کمترین میزان را دارند. در عوض ، دکمه روشن / خاموش در تلفن جدید Moto با یک خواننده اثر انگشت داخلی که وظیفه من را برای آزمایش پاسخ می دهد ، دو وظیفه می کند. موتورولا همچنین یک Moto Action اضافه کرده است که به شما امکان می دهد با دو بار ضربه زدن روی دکمه پاور برنامه ها را راه اندازی کنید. (ابتدا باید این ویژگی را فعال کنید ، البته در برنامه تنظیمات Moto G Power.)

 

Moto G Power (2021) همچنین دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری در بالای گوشی است ، بنابراین شما مجبور نیستید علاوه بر دستگاه جدید خود ، یک جفت هدفون بی سیم نیز بردارید.

 

ویژگی برتر Moto G Power (2021): عملکرد دوربین

Pixel 4a 349 دلاری اثبات می کند که برای تهیه تلفنی که عکس های برجسته ای تولید می کند ، نیازی به هزینه های کلان نیست و این امر باعث فشار بیشتر دستگاه های کم هزینه مانند سری Moto G برای بازی در دوربین می شود. موتورولا با استفاده از نسخه امسال Moto G Power به لنز قدرتمندتری پاسخ داد - شما یک دوربین 48 مگاپیکسلی در مقایسه با تیرانداز اصلی 16 گیگابایتی گوشی سال گذشته دارید. یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی به آن دوربین اصلی می پیوندند.

 

بررسی Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

نتایج یک کیسه مخلوط است ، Moto G Power (2021) در برخی مناطق عکس های بسیار خوبی تولید می کند ، در حالی که در بعضی مناطق کوتاه تر است. Pixel 4a عکس های بسیار بهتری تولید می کند ، اما قیمت آن نیز 100 دلار بیشتر از Moto G Power است. برای آنچه شما برای موتورولا می پردازید ، عکس های بدست آمده بیش از حد کافی است.

 

 

در برخی موارد ، Moto G Power واقعا می درخشد ، مخصوصاً وقتی صحبت از آن لنزهای عقب اضافی می شود. من طرفدار لنزهای ماکرو نیستم - ترجیح می دهم سازندگان تلفن ارزان قیمت آن ها را کاملاً از بین ببرند - اما اگر هر لنز ماکرو عملکرد خوبی مانند Moto G Power داشته باشد ، در مورد موقعیت خودم تجدید نظر می کنم. این نمای نزدیک از دوربین کاملیا باعث ایجاد رنگهای درخشان می شود که به نظر من فاقد تلاش بسیار تاریک OnePlus Nord N10 5G است.

 

 

به طور مشابه ، سنسور عمق Moto G Power چند عکس پرتره خوب برای یک تلفن زیر 300 دلار تولید می کند. Moto G Power کار بسیار خوبی انجام داد و باعث شد دخترم از درخت نارنجی پشت سرش برجسته شود و مطمئن شود که موهای خود را در پس زمینه از دست نمی دهد. Nord N10 جزئیات دقیقاً بالای شانه چپ خود را از دست می دهد ، هرچند که فکر می کنم دوربین OnePlus بهتر برت خاکستری او را ضبط می کند. به طور کلی ، Moto G Power از تاری پس زمینه م effectiveثرتری برخوردار است.

 

 

وقتی به لنز اصلی Moto G Power اعتماد می کنید ، که یک عکس دقیق از این صفحه لازانیا تولید می کند ، اما در کنار رنگ های گرمتری که Nord N10 5G تولید می کند ، کم رنگ می شود ، اوضاع کمتر قابل توجه است. میز در عکس Moto بیشتر شسته شده و لیوان شراب در پس زمینه فاقد هر گونه رنگ قرمز است. من می دانم که به احتمال زیاد کدام عکس را به اشتراک می گذارم و این عکسی نیست که Moto G Power گرفته است.

 

 

تلفن های کم هزینه هم اکنون ویژگی های عکس کم نور را ارائه می دهند و Moto G Power با حالت Night Vision از این قاعده مستثنی نیست. نتایج به سختی انجام می شود ، اگرچه بسیار کمتر از استاندارد تعیین شده توسط Night Sight گوگل است. (در این مقایسه ، من از Pixel 4a 5G استفاده کردم ، زیرا کم هزینه ترین گوشی Google بود که در دست داشتم.) می توانید حیوان شکم پر صورتی و ظرف میوه مرکبات را ببینید که در غیر این صورت ممکن است در سایه این عکس گم شود ، اما فوکوس عکس دقیقاً واضح نیست. پردازش بیش از حد روی عکس همچنین باعث از بین رفتن جزئیات دیوار پشت می شود که در عکس Pixel مشکلی ایجاد نمی کند.

 

 

در جلو ، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در Moto G Power (2021) دریافت می کنید. این کار از خود پرتره های مناسب می گیرد - من بازیگران رنگارنگ تری را برای عکس Moto دوست دارم - اما موتورولا با صاف کردن صورت بسیار پرخاشگر می شود. در نتیجه ، چهره من در سلفی Moto G Power چهره غیرطبیعی دارد ، در حالی که OnePlus Nord N10 نمای دقیق تری از لیوان ، نقص ها و همه موارد من را ارائه می دهد.

 

ویژگی برتر Moto G Power (2021): نرم افزار My UX Moto

شهرت شایسته موتورولا در تولید نسخه تمیز اندروید برای گوشی های خود با سری Moto G امسال نیز ادامه دارد. و میانبرهای مبتنی بر حرکت موتورولا برگشتند ، به شما امکان می دهد کارهایی مانند روشن کردن چراغ قوه تلفن را با حرکت خرد کردن انجام دهید.

 

یک حرکت جدید Moto مطمئناً تحت تأثیر برخی کاربران Moto G Power قرار می گیرد - کشیدن انگشت خود به جلو و عقب در صفحه نمایش تلفن باعث ایجاد یک اثر تقسیم صفحه می شود تا بتوانید همزمان دو برنامه را اجرا کنید. اگر می خواهید هنگام ارسال پیامک به دوست خود فیلم تماشا کنید ، یا هنگام خواندن یک صفحه وب ، برخی از یادداشت ها را ضربه بزنید ، به درد شما می خورد.

 

بررسی Moto G Power (2021): ویژگی هایی که کوتاه می آیند

همانطور که تلفن جدید موتورولا در همه زمینه ها چشمگیر است ، در تست بررسی Moto G Power (2021) با چند نقص مواجه شدم. بیشترین نگرانی صفحه نمایش گوشی است - کمی کم نور است و تصویر همیشه رنگارنگ ترین نیست - و پردازنده ای که در مقایسه با سایر تلفن های ارزان قیمت بهترین عملکرد را ندارد.

 

نقص Moto G Power (2021): یک نمایشگر کم نور

صفحه 6.6 اینچی LCD که موتورولا از آن برای نمایشگر G Power استفاده می کند مطمئناً به اندازه کافی بزرگ است ، اما انتظار رنگهای پررنگ یا نمای درخشان را ندارید. در آزمایش های ما ، Moto G Power 96٪ از طیف رنگی sRGB را تولید کرد و این حالت در حالت اشباع بود. در مقابل ، OnePlus N10 5G دارای صفحه نمایش رنگارنگ تر با 124.8٪ از طیف مشابه است. نمایشگر وان پلاس نیز با دقت 0.22 از Delta-E دقیق تر بود. Moto G Power (2021) در حالت اشباع دارای امتیاز 0.37 شد که با تغییر حالت به حالت طبیعی به 0.25 رسید. (اعداد نزدیک به صفر بهتر هستند)

 

بررسی Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

عدد خام با تجربه مشاهده من با Moto G Power منعکس شد. صحنه های تاریک تریلر No Time to Die به ویژه تاریک به نظر می رسید ، دانیل کریگ و لاسانا لینچ در بعضی مواقع تقریباً در سایه گم می شدند. در جریان پخش سیمپسونها از دیزنی پلاس ، به لطف طرح رنگی کارتونی بیشتر این نمایش ، اوضاع درخشان تر بود - خود سیمپسونها سایه زرد قابل تشخیص بودند در حالی که موهای کروستی دلقک سایه معمول آن به رنگ سبز مایل به آبی بود.

 

من نمایشگرهای درخشان تری از آنچه Moto G Power ارائه می دهد را دیده ام ، زیرا وقتی با یک نورسنج اندازه گرفتیم در 438 نیت صعود کرد. Moto G Power سال گذشته به 500 نیت رسید ، بنابراین این یک گام به عقب است ، مخصوصاً وقتی آن را با تلفن هایی مانند iPhone SE (653 nits) و Pixel 4a (638 nits) مقایسه کنید. حداقل Moto G Power از OnePlus Nord N10 5G (405.7) و TCL 10 5G UW (385 نیت) برتری دارد و حداکثر روشنایی صفحه به من کمک می کند تا صفحه نمایش را در فضای باز ببینم.

 

نقص Moto G Power (2021): عملکرد کلی

اگر آخرین و بهترین پردازنده را می خواهید ، قصد ندارید Moto G Power را تحویل بگیرید و چیپست اسنپدراگون 662 که تلفن را تأمین می کند مطمئناً برای اکثر کارها مناسب است. من هرگز با پریدن بین برنامه ها ، پخش جریانی ویدیوها و حتی بازی کردن بازی های پرمخاطره مشکلی نداشتم ، گرچه در جلسات PUBG Mobile در تلفن های دیگر گرافیک واضح تری دیده ام.

 

Moto G Power (2021)

 

(اعتبار تصویر: راهنمای تام)

همانطور که گفته شد ، امتیازات معیار Moto G Power در مقایسه با گوشی هایی که فقط کمی گران هستند ، کمی کم خون است. در Geekbench 5 ، امتیاز چند هسته ای Moto G Power با 1437 نتیجه Nord N10 ، با کسب 1883 ، عقب مانده است. در تست گرافیک با معیار Wild Life 3DMark ، Moto G Power 367 فریم یا 2.2 فریم در ثانیه را ثبت کرد. OnePlus Nord N10 موفق به کسب بیش از دو برابر این نتیجه شد.

 

نقص Moto G Power (2021): بدون 5G

چیپ ست اسنپدراگون 662 در Moto G Power همچنین به معنای آن است که تلفن با اتصال LTE از بین می رود - هیچ 5G در اینجا یافت نمی شود. با توجه به اینکه 5G هنوز یک فناوری در حال ظهور است و هنوز همه گیر نشده است ، فکر نمی کنم این به هیچ وجه یک حذف متوقف کننده نمایش باشد. اما قیمت تلفن های 5G رو به کاهش است - OnePlus Nord N10 5G فقط 50 دلار بیشتر از Moto G Power است - بنابراین بهانه "شما باید 5G را بپردازید" به اندازه یک سال قبل آب را در خود نگه نمی دارد.

 

تبلیغات

 

اگر امسال تلفن های خود را به روز کنید ، مطمئناً نمی توانید از سازگاری 5G صرف نظر کنید. اما شبکه ها به پیشرفت خود ادامه می دهند و اگر شما جوری باشید که دستگاه را به مدت دو سال یا بیشتر نگه دارید ، از بهبود عملکرد خود چشم پوشی می کنید. (گفته شد ، سرعت LTE با گسترده شدن 5G بهبود می یابد ، زیرا شبکه سریعتر به ترافیک 4G شلوغ کمک می کند.)

 

نقص Moto G Power (2021): محدودیت در بروزرسانی ها

یک معامله ای که با خرید اندروید با هزینه کمتر انجام می دهید این است که سازنده تلفن فقط تعداد محدودی به روزرسانی نرم افزار را ارائه می دهد. این مورد در مورد Moto G Power (2021) نیز وجود دارد ، زیرا موتورولا متعهد شده است که از تنها یک به روزرسانی اندروید ، همراه با دو سال وصله امنیتی پشتیبانی کند.

 

سری Moto G

 

از چپ به راست: Moto G Stylus ، Moto G Play و Moto G Power (اعتبار تصویر: راهنمای تام)

بروزرسانی اندروید اندروید بسیار بیشتر از حالت عادی است ، همانطور که Moto G Power با اندروید 10 نصب شده و نه اندروید 11 که در سپتامبر عرضه شد. این بدان معناست که هنگامی که تلفن شما به روزرسانی Android 11 را دریافت می کند ، همین است - حتی در اواخر امسال Android 12 از Pike پایین می آید.

 

بررسی Moto G Power (2021): حکم

هر تلفن زیر 300 دلار قرار است مصالحه هایی را به همراه داشته باشد و خوشبختانه مواردی که آخرین نسخه Moto G Power ایجاد می کند ، خریداران بودجه زیادی را از این کار منصرف نمی کند. بله ، تلفن های قدرتمندتری با نمایشگر بهتر وجود دارند که هزینه آن ها بیش از Moto G Power (2021) نیست. اما عمر طولانی باتری تلفن موتورولا همچنان ادامه دارد ، خصوصاً برای تلفنی که می توانید با 250 دلار یا کمتر آن را پیدا کنید.

 

تبلیغات

 

دوربین های Moto G Power جهان شکن نیستند ، اما عکس های خوبی تولید می کنند. و من در واقع ظاهر و احساس این گوشی را دوست دارم - با توجه به ریشه بودجه G Power ، یک تعجب است. هنوز هم دلیل توجه به مدلهای قبلی Moto G Power عمر باتری حماسی آن بود و خوشحالم که گزارش می دهم که این نسخه با نسخه 2021 این تلفن ارزان قیمت محبوب ادامه دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 2,145
  • بازدید کلی : 5,250