loading...
بررسی و تحلیل گوشی ها و باتری ها
موبایل باتری بازدید : 30 جمعه 29 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که با کنترلر Xbox One خودم داشتم داشتن آماده بودن کار برای زمانی که می خواستم از آن استفاده کنم بود. بر خلاف کنترل کننده های سوئیچ و پلی استیشن 4 ، کنترلر Xbox One برای کار باتری نیاز دارد و هر زمان که بخواهم از کنترلر PC خود بیشتر استفاده کنم ، AA های من همیشه خشک می شوند. من روی بسته های باتری سرمایه گذاری کردم ، اما آنها همیشه مکیدند ، به دلیل نداشتن کلمه بهتر. اما ، تمام ناامیدی من با مجموعه باتری های Xbox One Fosmon حل شد .

بسته های باتری Fosmon به راحتی و به راحتی به پشت کنترل کننده می لغزند (من نمی توانم برای برخی دیگر که سعی کردم همین را بگویم) و حدود 30 ساعت ادامه می دهند. بهترین قسمت این است که ، هر وقت کارم تمام شد ، می توانم کنترلر خود را روی پایه شارژ قرار دهم ، و همه چیز بدون سیم و بدون مشکل شارژ می شود. هم من و هم اتاقی ام از شارژر Quad Pro استفاده می کنیم و هم مانند رویا کار می کند.

برای Prime Day ، Fosmon یک معامله عالی Prime Day 2020 Lightning برای شارژر کنترل کننده دوگانه ارائه می دهد . شباهت زیادی به کواد شارژر من دارد ، زیرا همان تعداد کنترل کننده را در خود جای داده است ، اما در کنار چهار عدد دارای دو بسته باتری است و از شکاف هایی برای شارژ بسته های باتری به تنهایی برخوردار نیست. اما با صرف 22 دلار در شش ساعت آینده ، نمی توانید کیفیت شارژر و بسته باتری Fosmon را پشت سر بگذارید. فروش از همین حالا تا ساعت 7:35 PDT یا تا زمان پایان یافتن سهام ادامه دارد ، بنابراین سریع عمل کنید!

سرانجام ، برای استفاده از این معامله ، به Amazon Prime نیاز دارید. بالاخره روز نخست نخست سال 2020 است! اگر نیاز به ثبت نام دارید ، به این صفحه بروید .

ایستگاه شارژ کنترلر دو XBOX ONE

ایستگاه شارژ کنترلر دو Xbox One
    این معامله را از دست ندهید! برای شش ساعت آینده ، شارژر کنترل کننده دوگانه Fosmon فقط 22 دلار است. با 30 ساعت وقت بازی با یک بار شارژ ، این بسته های باتری شما را از پا نمی اندازند.
    از آمازون خرید کنید
 

به دنبال معاملات بیشتر هستید؟ 10 برنامه برتر معاملات آمازون Prime Day و Non-Amazon را بررسی کنید!

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 2,111
  • بازدید کلی : 5,216